מחירון עבודות גבס

קישורים ממומנים

רוצים לבצע עבודת גבס בבית? הנה מחירים ממוצעים של כל סוגי עבודות הגבס שמבצעים השיפוצניקים ואנשי המקצוע השונים בבתים ובדירות בישראל.

בכתבות האחרונות עסקנו והצגנו לעומק סוגים רבים של עבודות גבס שונות שמבצעים אנשי המקצוע המתמחים בגבס. היום בכתבה המסכמת שתסגור את הסדרה כולה, נציג בפניכם מחירים ממוצעים של כל אחת מעבודות הגבס המגוונות.

כתבות נוספות בסדרה:
תקרת גבס - המדריך השלם
קרניז גבס - המדריך המלא
מזנון גבס - המדריך המלא
מדף גבס - המדריך השלם
איך תולים טלוויזיה על קיר גבס?
איך לבנות קיר גבס?

שימו לב: העלויות כפי שתראו כאן הם מחירים ממוצעים שאספנו מאתרים ופורומים מקצועיים שונים ולא מהווים מידע רשמי מטעם אף גורם.

להלן מחירים של עבודות גבס שונות מחולקות לפי סוגים וכן רקע כללי ופרמטרים שמשפיעים על מחיר העבודה. שימו לב: המחירים הם לפי מ"ר אלא אם כן צוין אחרת..

קיר גבס - מחיר


רקע כללי: העבודה הנפוצה ביותר והבסיסית ביותר מבין עבודות הגבס השונות. בבניית קיר גבס הפרמטרים העיקריים הם סוג הגבס (גבס ירוק, צמנט בורד, גבס חסין אש וכד'), עובי הלוח וגודל הקיר שאתם מזמינים.

עניין חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא האם מחיר בניית קיר גבס כולל שפכטל. בדרך כלל, רוב השיפוצניקים מתמחרים את העבודה כולל שפכטל אך חשוב שתוודאו איתם את הנושא בטרם הזמנת העבודה.

מחיר ממוצע: 150 - 250 ש"ח למ"ר.

תקרה אקוסטית מגבס - מחיר


רקע כללי: תקרה אקוסטית הפכה להיות כמעט אביזר חובה בכל משרד, חנות ובכל עסק מקומי. תקרה אקוסטית יכולה להיות עשויה מחומרים רבים כגון מלמין, פיבר גלאס ועוד וגם כמובן מגבס (מחורר).

ישנן שיטות שונות של התקנת תקרה אקוסטית כגון התקנה עם פרופילים בצורת T, התקנה עם פרופילים שקועים והתקנות נוספות. התקנות אלו יכולות להשפיע בעיקר על מחיר בניית התקרה.

מחיר ממוצע: בין 140 ל-320 ש"ח למ"ר.

קרניז גבס - מחיר


רקע כללי: קרניז הגבס הוא למעשה מעין קורה מגבס שאותה מצמידים לפינה שבין הקירות לתקרה. המטרה הבסיסית של קרניז גבס היא בראש ובראשונה להסתיר את חוטי החשמל וצנרת המזגן (במערכות של מזגן מיני מרכזי) אך מכיוון שלקרניז גבס יש גם אפקט עיצובי משמעותי, אדריכלים ומעצבי פנים רבים משתמשים פעמים רבות באמצעות קרניז גבס אך ורק לצורך עיצוב ואסתטיקה.

מחיר ממוצע: 180-300 ש"ח למ"ר.

מדף גבס - מחיר


רקע כללי: מדף גבס הוא למעשה לוח גבס שבניגוד לקיר גבס רגיל, מותקן בצורה מאוזנת על הקיר ומהווה אלטרנטיבה למדפי העץ הקלאסיים. מדף הגבס מורכב משילוב של שני לוחות (לפחות) שביניהם מפריד פרופיל אלומיניום שמחבר ומעבה את הלוחות.

מחיר ממוצע: החל מ-60 ש"ח לקיר גבס אחד אך ישנו מינימום מסוים של כמות שתידרשו להזמין.

מזנון גבס - מחיר


רקע כללי: מזנון גבס כעיקרון נועד להחליף את המזנון הקלאסי שבסלון שבו מניחים את הטלוויזיה, ממיר הכבלים, DVD, מגבר, רמקולים ושאר אביזרי המולטימדיה הרבים שנמצאים בסלון.

מחיר בניית מזנון גבס משתנה בעיקר ממורכבות המזנון וממספר המדפים והשקעים שתבחרו לבצע במזנון.

מחיר ממוצע: בין 1400 ל-3500 ש"ח למזנון.

מחירון עבודות גבס שונות


בנוסף לעבודות הגבס הבסיסיות והעיקריות שציינו כאן, ישנם עוד עבודות קטנות או פחות נפוצות שגם להן תיאלצו לשלם לבעל מקצוע בתחום הגבס. להלן מחירים ממוצעים של כמה מהם.

פירוקים

מחיר פירוק תקרה מגבס: בין 30 ל-70 ש"ח למ"ר.

מחיר פירוק קיר או מחיצת גבס: בין 50 ל-70 ש"ח למ"ר.

מחיר פירוק קרניז גבס: כ-40 ש"ח בממוצע.

צביעה

מחיר צביעת קיר גבס: 30-40 ש"ח למ"ר.

מחיר תיקון צבע בקיר גבס: כ-20 ש"ח בממוצע.

בידוד

מחיר הוספת בידוד לקיר גבס: 30-50 ש"ח למ"ר.

חיפוי קיר בגבס

מחיר חיפוי קיר בגבס בהדבקה: בין 100 ל-250 ש"ח למ"ר.

מחיר חיפוי קיר בגבס באומגות: בין 100 ל-140 ש"ח.

תיקונים

מחיר תיקונים שונים בקיר גבס כגון סדיקה, התנפחות וכו': כ-50 ש"ח למ"ר בממוצע.

0 תגובות: