ארונות אמבטיה מעוצבים

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא בישראל ארונות אמבטיה שווים ומעוצבים? בדקנו עבורכם ברשת ומצאנו לכם את ארונות האמבטיה הכי מעוצבים ויפים. איפה? בכתבה שלפניכם.

אחד החדרים המעניינים ביותר בשיפוץ הבית הוא חדר האמבטיה. חדר זה דורש תשומת לב מיוחדת והקפדה על פרטים רבים. השילוב בין הפונקציונליות לבין העיצוב והאסתטיקה בחדר האמבטיה הוא חשוב מאוד ואולי החשוב ביותר מבין חדרי הבית לאחר המטבח.

אחד האלמנטים המכריעים בעיצוב חדר האמבטיה הוא הארון. זה יכול להיות הצבע, הגודל, התוספות והאביזרים שהוא מציע או החומר ממנו הוא עשוי, אבל אין ספק שזהו הדבר הראשון שמושך את תשומת הלב כאשר נכנסים לחדר האמבטיה.


היום בבלוג בחלטנו לבדוק ברשת ולמצוא את הארונות הכי מגניבים (לדעתנו כמובן) והכי מעוצבים הנמכרים בחנויות בישראל. להלן התוצאות.


ארונות האמבטיה מעוצבים בסגנון מיוחד

נתחיל עם חנות בשם "טורקיז האוס" אשר ממוקמת במושב בני דרור שבאיזור השרון. בחנות מציעים פריטים מיוחדים ומסוגננים שלא מוצאים בכל מקום. אולי זאת הסיבה שאת החנות פוקדים גם אדריכלים ומעצבי פנים רבים.

באתר החנות ניתן לראות דוגמאות של ארונות אמבטיה מעוצבים ומיוחדים ביותר. למשל שידת אמבטיה בעיצוב כפרי העשויה מעץ מלא (אלון טבעי), ארון אמבטיה בסגנון לואי ה-14, ארון אמבטיה בילט אין הקבוע בתוך הקיר, ארון אמבטיה רצפתי העשוי משילוב של עץ טיק וזכוכית ועוד הרבה ארונות אמבטיה מיוחדים.

לאתר האינטרנט של החנות טורקיז האוז לחצו כאן.

ארונות אמבטיה תלויים

אנו ממשיכים עם חברת "זהבי עצמון" שהיא אחת מהחברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום העיצוב והבניין לבית. סניף הדגל של החברה ממוקם בבני ברק אך ישנם גם אולמות תצוגה של החברה בירושלים, חיפה וראשון לציון.

החברה מציעה מגוון מאוד גדול ומעניין של ארונות אמבטיה. אם אתם אוהבים ארונות אמבטיה תלויים, החברה מציעה מספר גדול מאוד של ארונות אמבטיה תלויים מעוצבים במגוון סגנונות. רוב ארונות האמבטיה בחברה מיצרות ע"י חברת "אמבין" שבונה את הארונות מחומר הנקרא H.P.L שהוא חומר מיוחד נגד לחות, חום, חומרי ניקיון מיוחדים ופרמטרים נוספים שחשוב שיהיו לריהוט בחדר אמבטיה.

גם מבחינת פונקציונליות, תוכלו למצוא מבחר גדול של ארונות אמבטיה עם מגירות, ארונות אמבטיה עומדים עם משטחי זכוכית ועוד.

לאתר האינטרנט של חברת זהבי עצמון לחצו כאן.

ארונות אמבטיה של נגב

נסיים עם חברת נגב שנחשבת לאחת החברות האיכותיות והיוקרתיות בישראל בתחום הבנייה והשיפוץ לבית. נגב מציעה מגוון עצום של ארונות אמבטיה מעוצבים של מגוון חברות ומותגים שונים כגון אינדה (Inda), ארק קרים (Art Cream), אואזיס, IDI, וילרוי ובוש (Villeroy & Boch), אלגל ומוצרים של חברת נגב עצמה.

ארונות האמבטיה שמציעים בנגב מגוונים מאוד מבחינת העיצוב ותוכלו למצוא ארונות מעוצבים בסגנון מודרני או "הייטקי" לצד סגנון כפרי וקלאסי.

לאתר האינטרנט של חברת נגב לחצו כאן.

כתבות נוספות בנושאים דומים:
חלונות מעוצבים - איפה מוצאים?
כסאות בר מעוצבים - איפה אפשר למצוא?

0 תגובות: