כסאות בר בזול

קישורים ממומנים

איפה מוכרים כסאות בר בפחות מ-300 ש"ח בלבד? בדקנו וחיפשנו עבורכם ברשת כסאות בר במבצע. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לאחר שבפעם הקודמת הצגנו עבורכם את כסאות הבר המעוצבים והשווים ביותר ברשת, הפעם החלטנו להישאר באותו נושא אך הפעם נבדוק איפה אפשר למצוא כסאות בר זולים באמת ובמחירים הנמוכים ביותר שאפשר למצוא.

למרות שאין ספק שמדובר בכסאות מדהימים, לא לכולם יש תקציב של 1000 ש"ח לכסא ולפעמים יש צורך להתפשר ולחפש אלטרנטיבות אחרות. לצורך כך, בדקנו באתרי חנויות שונות ובאתרי השוואת מחירים כגון זאפ כדי למצוא לכם את המידע הטוב ביותר. מיד מתחילים.

הערה: המחירים והמידע המצויין כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד ונאספו מאתרים חיצוניים. אתר זה אינו אחראי על המידע הנ"ל וכדי לקבל מידע רשמי, עליכם לפנות לספקים המציעים שירות זה.

כסאות בר בזול


זאפ - כסא בר ב-145 ש"ח בלבד

אתר זאפ הוא המקום הראשון שבו בדקנו וחיפשנו את כסאות הבר הזולים ביותר שאפשר לקנות. ובכן, כסא הבר הזול ביותר שמציעים דרך זאפ הוא כסא הנמכר בחנות בשם "המבורגר ברוס דיזיין" המציעים את הדגם "כסא בר גמד" ומציעים אותו למכירה ב-145 ש"ח בלבד לכסא! ואם תרצו משלוח עד הבית - 194 ש"ח סה"כ. 

סגל - כסאות בר מרופדים בזול

אם חשקה נפשכם בכסא בר מרופד דמוי עור בזול, בחנות הרהיטים "סגל" הממוקמת בנתניה, מציעים בעמוד הבא כמה דגמים שונים של כסאות בר מרופדים. למשל כסא בר מעץ עם ריפוד ב-339 ש"ח בלבד, כסא בר ממתכת עם ריפוד ב-299 ש"ח, כבא בר מרובע ללא משענת ב-389 ש"ח או כסא בר פניאומטי ב-420 ש"ח בלבד.

מיליון כסאות - כסא בר זולים מפלסטיק

אנו ממשיכים עם חברת "מיליון כסאות" שחנות התצוגה שלה נמצאת בעיר חולון. באתר האינטרנט של החברה מצאנו כמה דגמים של כסאות בר זולים במיוחד. למשל כסא בר מדגם "כרמל" - כסא בר רחב ומרופד אשר נראה נוח במיוחד ב-249 ש"ח בלבד, כסא בר מפלסטיק בעיצוב מודרני בצבעים צהוב, ירוק או כתום ב-349 ש"ח בלבד, כסאות בר פניאומאטים המשולבים עם עץ ודמוי עור ב-356 ש"ח ואפילו כסא בר עם ריפוד מעור אמיתי ב-486 ש"ח בלבד.

איקאה - כסאות בר החל מ-225 ש"ח

ואיך אפשר בלי לבדוק באימפריית הרהיטים - איקאה שמציעה באתרה כמה סוגים שונים של כסאות בר החל מ-225 ש"ח בלבד. למשל כסא בר מתקפל מדגם "פרנקלין" עם משענת ב-225 ש"ח, כסא בר מעץ בעיצוב קלאסי עתיק ב-375 ש"ח בלבד (דגם אינגולף) וכסא בר בעיצוב מודרני מיוחד ללא משענת ב-495 ש"ח.

0 תגובות: